Thursday, March 31, 2011

lunch yang berbaloi!!

salam semua.. 
haa entry kali ni pasal makan la plak.. sebab nye skang nih aku tengah kenyang.. pastu idea pon xde.. jadi aku nak letak gamba2 je sebab malas nak menaip la kan.. simple! haha 
btw, aku memang malas sket kalau nak mengarang2 nih especially time kekenyangan.. yang terpikir nak tido je kan.. biasa la nak jadi cam ular sawa. asal kenyang je nak melingkar.. tapi aku bukan ular sawa k.. geli seyhh dengan spesies tu..

ni ape yang dah aku lahap tadi.. baru je dalam pukul 11 lebih tadi.. kunun nak makan western la kan..hihihi

ni menu makanan yang aku n kawan2 aku bedal td.. nama punya la gempak..tapi mknn dia pon gempak jugak oke!

ni geng2 yang pelahap yang pegi melahap bersama2 ngn aku tadi..
eksited dia.. 1st time la kan dtg makan kat sini.. slalu dia bajet hotel je kan... hahaha 
hotel la sngt..kuikuikui

kak sal a.k.a kak BIAH.. marah dia japg kat aku.. ampun ye sal.. haha
sebelah dia tu amad.. bising je kojenya.. ;p

ni pulak makanan2 dia.. tadi menu kan.. skng ni kita layan gamba plak..hehe


~~cream of carrot sup~~
sup carrot.. tapi aku lebih prefer mushroom soup dia lagi..sedap!!


ni pulak casuarina roasted chicken.. 
aku, sal n amad bedal ni laa.. cambest kan.. tapi memang best pon..
kena dengan selara aku..

ni pulak makanan si nadia.. nama dia martinique stuffed chicken..
dia ade carrot, pastu sayur ape lagi tah.. yg aku nmpk carrot je sebab kaler dia bley cam kan..yang lain tu dah dicincang2..so xdpt nak detect..hee~~


ni pulak adik aku..hahaha 
tapi sejak bila la aku ade adik?

~air roselle~
~pismo bluebery cupcake~
~hot chocolate~

burrppp... Alhamdulillah.. kenyang! hee

oke la, takat ni dulu ye.. aku nak g jumpe penyelia aku plak..
nak uruskan pasal FYP aku yang progress dia sangat ciput.. hukhukhuk..
k papaii!!

~~SAYONARA~~

2 comments:

eno farhana said...

marvelos.. budak2 upm pandai masak.. terbukti.. p/s: padahal, budak SRT je yg teror.. tp aku assume sume pandai lah ye.. hehe..

ruby said...

haha..kalau semua masak sape plak nak makan kan..;p