Thursday, October 27, 2011

TEMPLATE BLOG FREE OF CHARGE!! ^_^

Assalamualaikum wbt..

BLOG BERWAJAH BARU!! YUHHUUU ^.^

Hohoho.. Oyeahh! blog aku sudah bertukar wajah.. Lebih kemas , tak serabut dan lebih penting RINGAN je blog ni.. Tak terlalu sarat dengan gadget2 yang ntahapahapantah tu... 

Cantik tak blog aku ni?? 

Heeee~~ Mesti cantik kan? Baik korang ngaku cepat! kalau tak AWAS!! (bukan lagu KRU ye :p)

.........................................................................

" Eleh.. Bajet betul laa minah ni. macam la dia sorang je ade blog.. Blog aku yang lagi supper dupper lawa pon tak bising macam ko. pigirahhh!!"

" Ni ko cakap cantik?? Buta gamaknya budak nih! Blog cam cikai ada lerr.."

.........................................................................

Ni mesti antara dialog2 yang bakal terdetik dalam hati korang or terkeluar drpd mulut korang kan.. Takpe laa, aku sedar, blog aku ni bukan gempak pon.. Hanyalah blog picisan jer.. Ikut suke laa orang nak cakap ape pon.. aku tak kesah! WHATEVER ~~

Sebenarnya aku terharu sebab my besties aku iaitu CIK SHANA a.k.a SONAH yang buatkan utk aku template blog yang baru ni.. TERHARU n TERHARU n TERHARU n TERHARU n TERGARU laa.. hehehehe
Aku sangat menghargai hasil kerja ko sonah :P:P

alamakk.. besar gedabak hidung aku.. aiyyookk
HUDUH! sila abaikan..


Petang tadi mase aku khusyuk bace novel dalam bilik dia, dia mintak aku punye password blog.. Nak buat template baru utk aku katanya.. Maka, aku bagai orang mengantuk disorongkan bantal laa terus bagi password aku kat dia.. Memang dah lama cadang2 nak tukar wajah blog. Tapi aku ni bukannye reti sangat.. Kang tukar sana sini tak pasal2 blog aku bertambah huduh.. Better aku biar je cam dulu.. buruk pon buruk laa :))

Kalau korang nak tau, Sonah ni dia rajin tau.. n dia memang sangat suka tolong orang.. Dia buatkan template baru utk aku ni pon free of charge je.. So, kalau korang nak suruh dia design blog korang, sile2 lah suruh dia.. kompem dia tak tolak punyer.. Dia kreatif kot!! hahaha .. So, cepat kalau ade yang berminat tu, pm dia segera k.. (abes laa ko sonah.. aku tolong wat publisiti utk ko dah.. hihihi)



me wif sonah

Ok laa,, mau tidoww sudah.. Daaaaa

Wassalam..

p/s : terharu sebab sonah siap buat entry khas utk aku lg.. klik SINI utk bace ye! TQ sayang =D


1 comment:

Nurul Marikan said...

wa.. cantek giler template... huhuhuh