Sunday, April 24, 2011

ashraf muslim dah bertunang.. tahniah3!! :))

salam semua.. 
haii, dah banyak hari aku tak update belog ni kan.. malas betul.. tapi sebab aku kena study tapi aku malas nak study makanya aku ambil keputusan nak berblogging kejap.. padahal final exam aku start 27 hb ni.. tapi 1 habuk pon belum aku baca lagi.. notes tebal2.. moga2 lepas aku berbelogging kejap ni akan timbul keinsafan aku untuk menstadikan diri ini.. huk3

well, hari ni 23 April 2011.. banyak benda menarik yang jadi.. antaranya Pesta Buku Antarabangsa yang sedang berlangsung di PWTC sekarang n yang paling menarik minat aku adalah hari ni jugak pelakon lelaki yang hensem   iaitu ashraf muslim BERTUNANG!! waahh memang menangis la peminat2 fanatik dia kat luar sana tu.. nak wat cmne, dah jodoh dia bukan dgn korang kan..sabar je laa..

Ashraf Muslim
amboii..cerianya Ashraf  kan

ape pun aku nak ucapkan selamat bertunang kepada Ashraf Muslim dan tunangnya iaitu Noor Dayana Lokman.. semoga jodoh kalian berkekalan hingga ke jinjang pelamin.. 



sama cantik sama padan


dengar cerita dorang nak kawin masa raya puasa nanti.. 1 syawal ni dekat mekah.. fuhh beruntungnya dapat kawen kat mekah..bukan senang dapat peluang macam tu.. pape pon semoga ape yang dirancangkan akan menjadi kenyataan.. sama2 lah kita doakan yang terbaik untuk mereka berdua..


bertuah dapat bakal isteri doktor.. =p

No comments: