Sunday, April 24, 2011

menjelajah di kota raya

hari ni aku pegi pesta buku antarabangsa kat PWTC.. aku gerak g sana dalam pukul 10 pagi dah laa.. bangun pon lewat.. gara2 tertido balik pagi td.. nasib baik planning nakg PWTC tu still menjadi.. 

dah sampai sana tu mak oii ramai gila lah orang kat sana.. naik pening aku dengan manusia yang ramai bangat tu.. dipendekkan crita aku pon pusing2 la dalam tu tengok kot2 ada buku2 yang berkenan di hati.. bila jalan dalam dewan tu asyik langgar orang je.. last2 aku round2 je tengok orang beli buku.. nak beli buku pon dah xtau nak beli buku apa.. orang ramai sangat.. 

pesta buku kali ni dia cuma bukak 1 wing je.. wing lagi 1 dia xbukak.. so memang org bertumpu kat situ je laa..
tapi memang best la pesta buku ni sebab bley beli buku banyak2 dan murah pulak tu.. 

aku asyik tengok je gelagat orang yang datang situ.. yang untungnya penggemar2 novel laa..
novel kat situ dorang jual murah gilerr.. memang borong sakan la kan.. 

last skali aku xbeli pape pon.. datang meramaikan suasana.. haha

bila keluar je dr dewan tu, terus menapak jalan2 isi perut.. tapi area situ kompem2 la ramai manusia.. so aku n da gang pon decide lah nakg times square.. sampai je sana, lebih kurang ramai je orangnya.. 
almaklum la weekends kan.. sales pon banyak kat situ.. memang rambang mata sekejap..huhuhu

adehh tetiba lak dah xde idea nak merapu apa.. sebab kepala dah ting tong..
ni antara moment2 yang sempat aku abadikan..


cik nadia


budak yang suka benor bergambor




arah mana mau ikut nih??


wow.. duta times square ke nih?
alamat xlaku laa tempat tu nanti..kuikuikui


cantikkan view kat belakang tu.. cam real jer



ade gak gamba kite bertiga yek


yiarrghh.. bertukar!!!



sedap kot bakso dekat fudkot central market ni.. 
rugi kalau xcuba.. 1st time makan bakso.. :p


nasi ayam ni pon sedap jugak.. sos dia yang sedap.. xjumpa kat tempat lain


rambang mata memilih.. kalau lah fulus banyak.. memang aku borong sakan la



tengss aku ucapkan kepada nadia n risnor yang sudi menemani aku.. 
keluar sama2 sebelum berhempas pulas dengan final exam yang start minggu ni.. 
aiiyookk takutt!! 
study pon belum.
 k laa, mau g study.. wish me best of luck k..


~~~SAYONARA~~~


No comments: