Thursday, April 14, 2011

hoyeehh.. mau balikk!! yabedabeduuuuu :)))))

salam all.. 
sebelum2 ni entry aku banyak pasal sedih2.. tapi kali ni da tamau sedey2 lagi dah.. mau gumbira!! 
skang aku tengah semangat nak balik.. balik sebab nak kawen.. eh eh eh.. bukan aku yang nak kawen tau.. aku masih single n available lagi okayyy.. heee~~

sbenarnya yang nak kawen tu anak sedara aku.. 
hahaha kesian kan kat aku.. anak sedara dah kawen aku ni masih terkontang-kanting lagi single..hehe
tadi anak sedara aku dah selamat dah diijabkabulkan dengan pilihan hatinya lepas zohor tadi.. semua sanak saudara berkumpul sama2 masa akad nikah td.. aku jer yang takde..
 huaaargghh :(((

tapi takpe, aku xla sedih sngt sebab aku still bley balik kenduri hari sabtu nih..

BUT

sebelum aku boleh balik, ada misi yang perlu aku selesaikan..

ASSIGNMENT la weh.. berlambak lagi kena buat..

~~ report sesi kaunseling ~~
~~ jurnal sesi kaunseling ~~
~~ proposal fyp~~

mati laa aku.. kena siapkan jugak.. tak tido la aku malam ni..
xpe laa, nak balik punya pasal kan.. sanggup aje laa..

kalau nak ikutkan, aku memang xbuley balik.. sebabnya aku ada seminar MGM yang perlu aku attend.. pastu hari ahad plak aku ade pembentangan modul kerjaya yang aku buat utk esaimen ritu.. tetiba je kena present.. huhuhu..

namun, setelah berunding dengan lect2 aku, maka dorang pon simpati la dekat aku.. n aku dah dapat pelepasan untuk kedua2 event tu.. Alhamdulillah.. Allah permudahkan segalanya.. kalau tak, memang nagis laa aku..

jum wat esaimen sambil tersenyum lebar...
 ^______________________^



hurmm tiket nak balik aku xbeli lagi.. huaaaa :(((
mnx2 la ada tiket sok

No comments: