Sunday, April 19, 2015

IM BACK !!

Assalamualaikum wbkh..

Hai semua. Apa khabar? Rindunya dgn korang. Maaf sebab lama tak update blog. Bertahun tinggal berhabuk bersawang dah.

Banyak benda yg dah berubah sepanjang tempoh masa tu. Aku sekarang dah bekerja jauh di sarawak. Hampir 2 tahun berkhidmat kpd anak bangsa di kawasan pedalaman sini. Jauh dari kesibukan kota, ditemani kehijauan alam semulajadi yang masih belum tercemar. Alhamdulillah, aku bersyukur walaupon dalam serba kekurangan, tapi masih mencukupi dan memadai bagi diriku. Syukur atas segala nikmat yang Allah berikan kpdku.


Nanti lah aku cerita lebih lanjut lagi pasal kehidupan aku sekarang. Banyak sangat nak cerita ni. Tapi taktau nak mula mana satu. InsyaAllah lepas ni aku update ye.


Ok, tu je setakat ni. Kemahiran mengarang aku dah tumpul. Ambik masa nak asah balik. So, till meet again.

No comments: