Wednesday, December 14, 2011

MEE KARI - EDISI JIMAT ! !


Assalamualaikum..

Last week aku berkesempatan buat makan-makan dengan dua tiga orang floormate.. Si Chombie sibuk nak ajak makan mee kari. Ingat aku pandai sangat ker masak-memasak nih. Setakat campak-campak tu aku reti la. Yang proper punye memang tak la kan.. kuikuikui..


Disingkatkan cerita, lepas tong-tong duit sorang sikit, maka terjadi lah mee kari budget.. Walaupon dengan perkakasan yang sikit, namun berjaya jugak jadi mee kari. Almaklum lah, duduk di hostel kan. Semua kelengkapan terhad. Apa yang ade sambar je la. 


Ni lah hasilnye.. Buat secara gotong royong.. Baru la BERKAT.. ye idokk? :p





See? Memang jimat la kan.. Janji mee kari, bukan LAKSA okay. Pestime buat sendiri. Kalau tak, kakak aku je la yang buat kalau kat rumah.. Aku? Makan je laa .. huahuahua


^_____^


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: