Thursday, December 22, 2011

SWEET SOUVENIR FROM SWEET PERSON =.=

Assalamualaikum.. 

Haii .. Hujan renyai-renyai membasahi bumi UPM. Membuatkan mood untuk sambung tido meluap-luap. Kelas untuk sem ni dah abes. Tunggu final exam je sekarang.. 

Tapi sebelum aku sambung membuta kembali, aku nak share sumting. 


TADAAAAAAA ~ ~


Souvenirs from my friends. Comel kan souvenir ni?

FYI, yang key chain singa kaler biru tu from NETTO budak comel lagi suweet. Dia beli mase dia g Singapore last week. Tengs dear. Ingat gak kat akak kan. :D

Chopstick tu plak from Cik Nad. Souvenir dari jonker walk. I like it. Tq kak nad :D

Next key chain kasut dan key chain perisai from Sarawak. My kosmate, Asma yang bagi. Ole-ole dari Sarawak mase dia pegi honeymoon dulu. Syukran jazilan. Aku suke sangat! Bertambah la koleksi key chain aku..


Tengss kepada kawan-kawan yang bagi souvenir tu.. Sangat sweet macam kalian jugak.. 



Pasni kalau ade sesape nak bagi lagi souvenir kat aku, dialu-alukan. Kecil tapak tangan, padang bola UPM aku tadahkan.. Heee ~~








No comments: