Wednesday, December 14, 2011

ONE SETTLED, ANOTHER 10 COMES ! AIIYOO T__T

Assalamualaikum.. 

Currently settled my FYP. Finally settle jugak kan. Baru je pas submit dekat supervisor. LEGA rasanye bila dah antar. Macam satu beban yang besar terjatuh daripada bahu ni. Sekarang just tunggu feedback daripada my supervisor je laa.. Mane tau kena betulkan lagi nanti. Harap-harap tak banyak la yang nak diedit nanti. After that, boley antar g kedai utk jilid.. hooyehh ^_~    tak sabar tunggu detik tu tiba..


FYP dah settle, so jom kita hoorayy!! hahahaha


haipp3 !!  NO ! NO ! NO !! 


Suke ati aku je kan nak nak bersukaria. Banyak lagi keja yang menunggu aku. Bertimbun-timbun lagi. cukup laa aku berpuya-puya selama nih. Sekarang masa untuk struggle. Cewaahh semangat tak?? kuikuikui


Hari Jumaat nih aku nak kena observe untuk handle sesi kaunseling individu.. Gulpp ketaqq cek!
Pastu hari yang sama jugak aku kena mengajar! Main cikgu-cikgu. Dulu kat kampung mase kecik-kecik selalu la main. Ingat bile dah besar da xmain lagi permainan tu. Rupanya kena lagi kan.. Hahahaha


Suke hati bapak tiri tok wan aku je kan cakap main cikgu-cikgu! Ce serius sket!



Actually, bukan main cikgu-cikgu laa. Aku kena mengajar untuk MICRO TEACHING. Subjek moral tingkatan 4. Tapi aku pon xsure nilai ape yang aku nak ngajar nanti. So, lets start thinking now! hihihihi

Esoknye pulak, aku kena presentation untuk seminar pembentangan projek ilmiah tahun akhir aku. Ala-ala VIVA tuh. Tapi ni versi cikai sket. BUT, cikai-cikai pon markah beb. Menentukan aku dapat grad or tak. Ermm better aku prepare betul-betul.. Kang kena kondem tak ke nganga aku. huhuhu TAKOOOTT

Pejam celik-pejam celik rupanya tinggal lagi sebulan je semester nih nak abes. HOMANGAIHH ! Cepat bebenor masa berlalu. Syok nak cuti TAPII sebelum nak cuti kena siapkan semua keje dulu.. Sebelum cuti jugak aku kena sit down untuk FINAL EXAM ! So SCARY doe.. 



Wish me luck k.. 


~~Tatatititutu~~



No comments: