Saturday, November 6, 2010

.::fiNallY...::.

Waaa.. camne la aku boley menjebakkan diri ke dalam arena blogging nih? huk3

Mesti ni adalah pengaruh daripada rakan sebaya aku.. tak lain tak bukan si nurul a.k.a SENAH la nih yang asek mempengaruhi aku supaya berjinak2 ngn blog nih.. heee pengaruh tak baik btol la dak nih..

by da way actually aku sayang bangat kat ko senah.. kawan aku dunia akhirat! insyaAllah..



ni la cik senah kesayangan aku 2..
(pstt..gamba ni aku curik dari blog dia..jgn gitaw dia oke aku curik..hahaha)



yang sebenarnya, aku da pnah buat dah blog sebelum ni..tp ntah la..just hangat2 tahi ayam je masa 2.. tp kali ni istiqamah la kot..sambil2 bley asah bakat mengarang aku nih..
skang kan exam ada essay.. so kne praktik la... hua3

so apa lagi... jom la kita ramai2 pakat ber'blogging' pasnih..

papai...

2 comments:

Nurul Marikan said...

aku sayunk kamoo juga!! hahahah... comeyl ko punye blog!! chaiyou2!! muah muah muah

ruby said...

adoii..cmne la ko buley jumpe aku pnye blog nih?
tuka alamat r pasnih..haha

well secomel tuannya lah..kui3