Friday, November 19, 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU

OMG ! ! ! OMG ! ! ! OMG ! ! !


Salam all..

Bosan punya pasal, nak tido xleyh la pulak.. So aku pon mengambil langkah untuk blogwalking dari satu blog ke satu blog. Sambil-sambil blogwalking tuh boley la aku cari idea untuk post entry baru. Jalan punya jalan tetiba aku terjumpa satu benda best.. Kat blog Ben Ashaari.
Abg Ben wat segmen baru untuk newbie.. Memandangkan aku nih newbie, so aku pon nak amek peluang untuk berkenalan dengan lebih ramai lagi rakan2 blogger kat luar sana.. Almaklumlah... saya budak baru belajar.. hihihi. Banyak lagi benda yang perlu dipelajari untuk ber'blog' nih..

Kepada rakan2 blogger yang baru, Selamat datang dan Selamat berkenalan diucapkan.. Semoga perkenalan ini akan mengeratkan lagi ukhuwah kita sesama insan.. Suke sebab kita mempunyai persamaan iaitu BLOGGING!

Tengs kepada abg ben kerana menganjurkan segmen ni.. Gud job bro!


No comments: