Friday, November 19, 2010

.::TERdapat AWARD!! hahahaa::.


salam semua..

fuhh hari ni aku rasa busan la pulak.. Seharian aku penuhi dengan tidur je.. Ni semua gara2 aku tengok satu cerita yang best semalam.. Sampai tak tido aku tengok ceta Kau Laksana Bulan dengan adik kesayangan aku merangkap teman baikku iaitu Naslia.. Sanggup aku tongkat mata sebab cerita 2 memang menarik.. Terus aku jatuh cinta dengan watak lakonan Zul Huzaimy.. Sweet sangat gandingan dia ngan Ayu Raudhah..




Dalam satu malam aku marathon abeskan 13 episod cerita tuh.. Memang best.. Tak percaya sila lah tengok cerita tu..hihihi

Adoii camne la bley terkeluar cerita pasal Ayu Raudhah ngn Zul Huzaimy nih? Sebenarnya aku nak cerita aku dapat award daripada seorang teman blogger iaitu Faizs. Tengss aku ucapkan kepada dia kerana sudi memberi award kepadaku.. hihi xpenah2 dapat award kan.. Almaklum lah aku ni kan blogger baru.. So kena banyak blaja lah daripada otai2 blogger yang lain..


Ni la award2 yang aku dapat tuh..







weee~~~~~ terharunya saya!! Nway, aku nak ucapkan mekasih bebanyak kepada Faizs sebab sudi bagi award nih kepada aku..

psstt: pasnih sape nak bagi award kat aku lg silakan lah.. heee



No comments: