Thursday, November 11, 2010

.::tUaH 1299::.

entry kali ni aku nak bercerita of kos la pasal tuah kan sebab da tajuk dia pon ade kaitan ngn tuah..hehe maka aku rasa diriku begitu bertuah kerana mendapat tuah yang tidak dijangka2..

alkisah tersebutlah cerita.. petang semalam aku jalan2 blogwalking melawat teman2 baru.. jenguk satu belog ke satu belog yang lain.. merapatkan ukhuwah n disamping dapat kenalan baru la kunun-kununnya! hihihi
pas2 dalam aku ngah membelek2 entry tuan punya belog iaitu kak huda, tetiba mata aku tertancap pada 1 benda..


GIVEAWAY??!!!!

aku belek2 masa 2 da ada 1295 visitor dah.. ade chance ke tak nih? cam ade je..
so aku pon ape lagi try la mencuba nasib untuk pertama2 kalinya.. bak kata pepatah "untung sabut timbul, unntung batu tenggelam" . mane la tau kan ade nasib..

n xsangka pas 15 minit, aku kembali ke blog Purple Light tetiba je aku tengok dah 1299 visitor.. wahh ini suda bagus bah!! aku pon terus men'print screen' moment 2 n ni lah hasilnya...




TAAADAAAAAAAA!!!


then aku terus la menghantar detik tersebut kepada tuan empunya belog iaitu kak huda..

tapi... bile aku view balik blog kak huda tu, aku tengok ada 2 - 3 orang yang cakap diorang pon dapat capture no 1299 tu.. hurmm xpe lah.. kalau ade rezeki aku ade lah.. kalau xde pon ape buley buat kan.. kite serahkan kepada tuan blog untuk menilainya..** cehh ayat pasrah je kan.. kuikuikui


ok kalau tadi ceta pasal aku camne aku buley terdetik join Ga, ni pulak kesinambungan ceritanya.. hek3 (bhasa apa la aku gune nih??!! aku pon xbape nak paham)

tadi pas abes mentelaah (fuh perkataan xley bla btol) kejap, aku check inbox aku n ade satu email daripada kak huda yang mengatakan aku menang Ga tadi.. aku pon try la check result dia..memang betul aku menang Ga tu..

siap dapat grand prize agi tu.. cewah2.. syok la tuh!! hahaahaha

ni lah hadiah yang aku dapat
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
v

1 set ex10der
wow lumayan!! berbaloi - baloi..


mekasih la aku ucapkan kepada kak huda yang begitu baek hati memberikan hadiah ni kepada aku.. wawawawawaa terharu siot

pasnih wat Ga or contest lagi, jangan lupe ajak saya ye kak..hihihihi


so ape lagi kawan2, jom la kite terjah kak huda punya blog.. mne la tau kan dia berbesar hati nak bagi hadiah lagi kan.. ecece pomot nmpk!! tuah seterusnya mungkin bakal menjadi milik anda...



tu la serba sedikit pengalaman n kegembiraan yang aku nak share ngn korang smua.. harap2 pasnih kalu ade sape2 yang nak bagi hadiah tu , jgn lupe ajak aku tau! kehkehkeh


2 comments:

Syahira Mansor said...

wow bestnye kak ruby !!!!

baru start2 ber-blog dah menang GA !!!

congrats2 :) :)

Nurul Marikan said...

tahniah makcik.. so.. tak sia-sia ilmu yg aku trunkan kat ang.. aku tompang gumbira... dapat.. phala aku.. keep on blogging yer!! kite gegar2kan blogsphere!!